פאפא ג'ונס, ענקית הפיצה מאמריקה נותנת את הנשמה בשביל לקוחותיה. היא מציעה להם תפריט מגוון ועשיר בטעמים שקולעים למיטב ההעדפות ואורחות החיים, משלוחים מהירים שמגיעים תוך חצי שעה עד הבית, בלי לפספס אף פרט בהזמנה שלכם, ופריסת סניפים רחבה שמבטיחה שלכל תושבי הארץ יש גישה לפיצה הכי איכותית, הכי משובחת. עוד דרך שבה רשת הפיצריות השלישית בגודלה בעולם באה לקראתכם היא דרך מועדון הלקוחות האקסלוסיבי שלה, פאפא קלאב. זה בדיוק הזמן לבוא ולשאול, מה זה מועדון לקוחות, מהם היתרונות של הצטרפות כחבר למועדון של חברה או מותג כלשהו, ולמה אתם פשוט חייבים להצטרף לפאפא קלאב? המשיכו לגלול כדי להבין הכל. 

מה זה מועדון לקוחות?

מועדוני לקוחות מוצעים על ידי מגוון רחב של עסקים כיום, החל מחנויות מזון ועד לחברות טכנולוגיה. מועדון לקוחות הוא למעשה, תוכנית שיווקית שמעניקה הטבות מיוחדות ללקוחים קבועים של חנות או רשת מסוימת.  ההטבות יכולות לבוא לידי ביטוי בהנחות, מבצעים, מתנות, שירותים ייחודיים ועוד. מטרת מועדון לקוחות של עסק או מותג מסוים היא לעודד רכישת מוצרים או שירותים, להגדיל את הנאמנות של ציבור הלקוחות למותג או העסק וליצור תחושה של קהילתיות בקרב ציבור הלקוחות. 

ישנם סוגים רבים ושונים של מועדוני לקוחות, חלקם מבוססים על כרטיס חבר פיזי או דיגיטלי בעוד שאחרים מבוססים על תוכנית מועדון. על מנת להצטרף למועדון לקוחות, הלקוח צריך לרוב למלא טופס הצטרפות בו הוא נשאל על פרטים כדוגמת שם, מספר הטלפון, כתובת המייל ופרטי כרטיס האשראי. חשוב לציין יתרונות מועדון לקוחות משתנים מעסק לעסק. לפני הצטרפות למועדון לקוחות מסוים כדאי לבדוק את ההטבות הספציפיות שהוא מציע, כדי לוודא שהן תואמות את ההעדפות והצרכים שלכם. 

יתרונות מועדון לקוחות

  1. תחושת שייכות – ברגע שמחזיקים בכרטיס מועדון, פיזי או דיגיטלי, של רשת מוצרים מסוימת, מרגישים חלק ממשפחה גדולה. הרשת מעוררת תחושת שייכות והזדהות עם המותג, אצל לקוחותיה, על ידי זה שהיא פונה אליהם באופן אישי. הרשת מקפידה לעדכן אותם באופן קבוע, להשאיר אותם בתמונה: לשלוח מיילים וסמסים בנוגע למבצעים, הנחות או אפילו מוצרים חדשים שנכנסו למלאי. הדבר מגביר בלקוח את המוטיבציה להמשיך ולצרוך את המוצרים והשירותים של אותה רשת נתונה. 
  2. חיסכון בעלויות – חברי מועדון לקוחות של מותג, מסעדה או חברה כלשהי, נהנים פעמים רבות מהנחות בלעדיות על מוצרים נבחרים. זה יכול להיות מבצע לרגל חג, ציון התאריך שבו הצטרפו למועדון או הנחת יום הולדת נחמדה. לפיכך אותם לקוחות יכולים לרכוש את אותם מוצרים שהם אוהבים בעבור סכום קטן יותר ולחסוך לא מעט כסף בטווח הרחוק. 
  3. אקסקלוסיביות – חברי מועדון של עסק, רשת או מותג נהנים מבלעדיות. הם מקבלים יחס קצת שונה מלקוח רגיל. כפי שציינו מוקדם יותר. לקוחות אלו מקבלים הנחות מיוחדות, מתנות, שירותים ייחודיים רבים נוספים בהתאם לעסק או הרשת אליה מצטרפים. כל זה מעצם היותם חלק ממועדון החברים.

למה פאפא קלאב?

מועדון החברים של רשת הפיצריות הבינלאומיות מאפשר לכם הזדמנות נדירה להנות מפיצה אמריקאית הכי טעימה, בדרך שלכם. אז למה אתם פשוט חייבים להצטרף אלינו? 

סיבה ראשונה: ההצטרפות היא חינמית לחלוטין. אצל מועדוני לקוחות רבים (חנויות בגדים, חנויות מזון אורגני, חנויות טכנולוגיה ועוד) ההרשמה למועדון לא פעם כרוכה בתשלום מקדים. לא אצלנו. כאן אתם נרשמים ללא עלות וואט סו אבר. 

מה שמוביל אותנו לסיבה שניה, למה פאפא קלאב ולא אחרת: מהירות. מזינים כמה פרטים אישיים (ביניהם תאריך הלידה והסניף המועדף עליכם בפאפא ג'ונס – זה יכול להיות הסניף הקרוב אליכם או סניף אחר שאתם מרבים להגיע אליו) וזהו, אתם בפנים, אתם חלק מהמועדון. 

סיבה שלישית: הטבות ופינוקים. כבר בשלב מילוי הפרטים אתם יכולים לציין תאריך נוסף, מלבד תאריך הלידה שלכם, לקבלת הטבות נוספות. זה יכול להיות כל בעל משמעות מיוחדת עבורכם – יום נישואין, יום הולדת של בן/בת הזוג, יום הולדת של אחד הילדים, יום אימוצולדת לחיית המחמד האהובה וכן הלאה. איך שאתם מצטרפים לשורותינו אתם מקבלים מתנה בלעדית, וכמובן, מגלים לפני כולם על המבצעים החמים ביותר ברשת פאפא ג'ונס. 

סיבה רביעית: הכל נגיש ונוח. כל ההטבות והקופונים שלכם מרוכזים במקום אחד – האזור האישי שלכם. לאזור האישי נכנסים ביעילות באתר או באפליקציית פאפא, על ידי הזנת מספר טלפון וקוד שנשלח ישירות ב-SMS. באזור האישי שלכם תממשו הטבות בקליק בהזמנה הבאה. בקיצור, נרשמים ומתפנקים עם הפיצה האמריקאית הכי איכותית שיש. אם עד עכשיו לא הצטרפתם לפאפא קלאב, זה בדיוק הזמן והמקום לשדרג את חווית הפיצה שלכם בעשרות מונים. וולקאם טו דה קלאב. 

מעוניינים במידע נוסף על מועדון הלקוחות של פאפא ג'ונס? היכנסו לעמוד יצירת קשר ותרגישו חופשי לשאול אותנו הכל!